La UE Valls, amb la mirada a assaltar els Canyars.
27, set., 2024 | Actualitat
Primer desplaçament de la temporada per a la Unió Esportiva Valls en un dels camps segurament més complicats de la lliga Elit. L’equip d’Àlex González, que no va poder passar de l’empat davant del San Mauro en l’estrena lliguera (0-0) visita els Canyars, per a enfrontar-se a la UE Castelldefels.
Els vallencs s’enfrontaran a un dels quatre equips que venen de baixar de Tercera RFEF i que se’ls situa (tot i el nombre de canvis que hi ha hagut al conjunt grogenc) com un aspirant a lluitar pel retorn a la categoria. Els de l’Alt Camp, que tindran les baixes de Jordi Prades (encara no ha complert els 6 mesos que han de passar per tornar a poder ser inscrit), i la de Miró per lesió, visitaran els Canyars per tercer cop a la seva història. I tots ells van ser amb derrota.
Si els de Valls van arrencar la lliga amb un empat, el Castelldefels ho feia amb derrota a Vic, en el que era el partit de la jornada (2-0). Així, ambdós equips, que mostren similituds ja que els dos han fet un canvi important a la plantilla i també han canviat la banqueta, necessitaran treure un bon resultat per a no veure com inicien la temporada de forma irregular.
Font: El Traveser.cat.