Els vallencs, que encadenen tres victòries seguides com a locals, encara no han perdut a casa aquest curs UE Valls.
13, des., 2024 | Actualitat
La UE Valls vol abandonar els llocs de descens a Primera Catalana. Diumenge, a partir de dos quarts de cinc de la tarda l’equip d’Àlex González rep la visita de la UAT Horta, i amb la carta de jugar al Vilar, on cap dels cinc equips que l’ha visitat aquest curs 24/25 ha estat capaç de guanyar.
Amb la confiança alta com a locals, els vallencs reben un Horta que arriba al duel novè classificat amb 15 punts, tres més que una UE Valls que es troba a un sol punt d’abandonar el descens. Amb la baixa segura de Ramon Nicolau, la Unió Esportiva Valls afronta el partit amb moral, després de veure com ve de sumar el primer partit lluny del Vilar.
L’UA Horta serà el tercer cop que visita el Vilar de Valls en els darrers anys, i en les dues anteriors ha marxat derrotat. El maig del 2021 va caure per la mínima (2-1) amb els gols de Plana i Miranda, i el novembre del 2023, per 2-0, gràcies als gols de Joel Coch i Sergi Gómez.
Àlex González, tècnic de la UE Valls: “Som conscients de la importància que té el partit, sobretot a efectes classificatoris, però amb la convicció que a casa som forts i que als rivals els és difícil jugar aquí al Vilar. Plantejarem un partit amb molta intensitat alta, buscant generar el màxim d’ocasions possibles”.
El Traveser.cat